Öğretim teknolojileri ödev 2

 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ ÖDEV 2 

Hazırlayan:Servet DUMAN 2/A sınıfı 19010022063

ÖĞRETMEYE ÇALIŞACAĞIM

VE ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENMESİNİ İSTEDİĞİM:

Bu aşamada öğrencilerime öğretmeye çalışacağım şey bir ders konusu olan Figür ve Teknik resim

Figür ve Teknik Resim Nedir?

İnsan veya hayvan şekillerine figür denmektedir.

Sadece resim açısından değil aynı zamanda heykel, ahşap çalışmalarda da kullanılır.

Genellikle figür çizimi sırasında bedenin tamamı ele alınır.

⇒ İnsan veya havyan çizimleri bir obje gibi durağan değil hareketlilik içereceğinden çizimi daha zordur. Bu yüzden öncesinde taslak oluşturulur ve daha sonrasında detaylandırmaya başlanır.

Teknik Resim Nedir?:İnsan veya hayvan şekillerine figür denmektedir.

Sadece resim açısından değil aynı zamanda heykel, ahşap çalışmalarda da kullanılır.

Genellikle figür çizimi sırasında bedenin tamamı ele alınır.

⇒ İnsan veya havyan çizimleri bir obje gibi durağan değil hareketlilik içereceğinden çizimi daha zordur. Bu yüzden öncesinde taslak oluşturulur ve daha sonrasında detaylandırmaya başlanır.


SEÇTİĞİNİZ KONU VE BU KONUSUYU SUNMA PAYLAŞMA İLE İLGİLİ DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ TEKNOLOJİ NEDİR?

Geçirmekte olduğunuz kritik pandemi sürecinden ötürü dersler ve diğer eğitim fırsatları şimdilik uzakatan internet bağlantısı üzerinden olduğundan ötürü seçtiğim konuyu sunmakta bana en çok yardımcı olacak yöntemler teknolojik bağlantılar ve onun imkanları olacaktır.Zoom Eba yuzem gibi programlardan da destek alarak kendi bilgisayarıma kuracağım bu çeşit programlar aracılığıyla öğrencilerim ile ses ve görüntü üzerinden iletişime geçerek derslerimi her hafta düzenli biçimde burdan yapar ve öğrencilerim ile sürekli iletişim halinde olarak ders sunma gayreti içerisinde olacağım.

NEDEN BU KONUYU TEKNOLOJİLERİ, YÖNTEMLERİ TEKNİKLERİ SEÇTİNİZ?

Seçmekte olduğum konunun hem eğitimini iyi bir şekilde görmüş olmam,hem okul müfredatında sıkça işlenen ve bilinmesi gereken konu oluşu,hemde bu konu ile çocuklar ile daha kolay ve anlaşılır bir iletişim yolundan geçeceğine inanıyorum. Böyle yapacağım ödevlendirmeler ve diğer aktiviteler açısından öğrencilerimin baba daha kolay dönüş yapacağına bu konudaki pürüzlere daha az rastlanma ihtimali olmasından kaynaklı.

BU SEÇİMLERİNİZİN ÖĞRETİM SÜRECİNE KATKISI NEDİR?(bilişsel düzey artırma öğrenci katılımı etkileşim vb).

Seçtiğim konu sayesinde öğrencilerimin katılımının da artmasını umuyorum ,bu katılımla beraber öğrencilerime sistem uygulamaları ile anlık dönüşler yapabilir ve konu ile ilgili soru ve sorunları cevaplamış olurum. Yaptığım bu seçimler neticesinde öğrencilerim ile verimli ders dakikası işleyebilmiş olacak bir nebze de olsa sıkıntılı süreçte onlarla verimli bir eğitim ve Bilgi alışverişi içerinde olacağım, yaptığım seçimlerin öğrencilerimi bu sıkıntılı süreçte çokta zorlamamış olacam ve onları bir sonraki dönemlere hem fiziksel hem mental hemde bilgi donanımı açısından yeterli bir seviyede göreceksiniz.

SİZDEN BAŞKA KONUYU BU ŞEKİLDE SUNAN VEYA PAYLAŞAN VARMI VARSA SİZİN FARKINIZ NEDİR?


Benden başka konuyu bu şekilde sunan biriyle karşılaşmadım fakat benim gibi bir konu benzerliği sunuşu yapacak birisi olursa da benim ondan farkım; öğrencilerimi sornaki dönemlere eğitim gördükleri konular ile ilgili donanımsız ve yetersiz olmayacaklardır. Karşı karşıya kaldıkları sıkıntılı süreci atlatmalarına yardımcı olarak onları fiziksel ve ruhsal olarak hazır halde tutmak.

Yorumlar